Campanii de Web Marketing si Google Adwords

Marketing online se traduce prin interactivitate. A fi in permanent contact cu publicul  este o oportunitate in aceeasi masura in care este o provocare. True Art crede in provocari si le duce la capat prin transformarea website-ului in cea mai importanta unealta de vanzari.

Metode de promovare online:

Promovare prin Google Adwords si optimizarea campaniilorGoogle Adwords

Indiferent care este bugetul , expunerea anunturilor pe Google si in reteaua lor de publicitate reprezinta un avantaj fata de alte moduri de promovare pentru ca se va plati doar daca oamenii dau clic pe anunturile dvs. Vom crea anunturile si va alegem cuvintele cheie, care sunt cuvinte si sintagme ce trimit la afacerea dvs.

Cand oamenii cauta pe Google folosind unul dintre cuvintele dvs. cheie, anuntul dvs. poate sa apara alaturi de rezultatele cautarii. Vom face publicitate pentru o audienta care este deja interesata de dvs.

Editam anunturile dvs. si le ajustam bugetul pana cand obtinem rezultatele dorite. Putem, de asemenea, sa afisam o varietate de formate publicitare si chiar sa orientam anunturile catre anumite limbi si locatii geografice.

In urma indepliniri criteriilor cerute de google si examenului sustinut am obtinut titulara de Adwords Qualified Professional.

Trimite o cerere de oferta pentru a primi o prezetare detaliata a campaniei Adwords si o oferta pentru promovare prin Adwords.

Optimizare pentru motoarele de cautare (SEO)

SEO nu este un cuvant propriu zis, ci este prescurtarea din engleza a "search engine optimization" care inseamna "optimizare pentru motoare de cautare", referindu-se strict la pagini web.
Optimizarea unui site pentru motoarele de cautare este o subcategorie a marketing-ului online, aceasta practica aparand in anul 1990, odata cu aparitia primelor site-uri pe Internet. Scopul primordial al pocesului de optimizare al unui site pentru motoarele de cautare este inbunatatirea locului pe care este afisat un anumit site in anumite motoare de cautare in cazul unei cautari organice, algoritmice.
Motoarele de cautare au alcatuit algoritmi complecsi pentru a determina locul de afisare a site-urilor, care includ:
• Textul din Tag-ul title
• Nume de domeniu
• Elementele HTML|Tag-urile HTML
• Frecventa unui cuvant cheie, atat in pagina cat si global
• Sinonime ale cuvantului cheie
• Atributele ALT pentru imagini
• Titlul link-urilor
• Numarul total de hyperlink-uri de la si spre o pagina
• Calitatea site-urilor de la care pleaca link-uri spre o pagina
• Varsta unui site

Promovare prin Directoare Web

Inscrirea site-ului in directoare web existente atat din tara cat si din straianate pe interenet in categoria din care face parte site-ul. Aceste inscrieri vor aduce clienti la cosuri reduse.

Publicitate prin banner

Se va face doar pe site-uri a carui target este asemanator cu cel al clientului.

Blog de companie

Un blog (prescurtat de la expresia engleza web log, jurnal pe Internet) este o publicatie web ce contine articole periodice sau /si cu actualizare neintrerupta, care poate sa ofere informatii de interes despre compania dvs. catre toti cei interesati.

Campanii virale

E-mail marketing

E-mail 2 Fax marketing